luni, 3 ianuarie 2011

Nimeni nu vrea sa priveasca realitatea

Printre ce urasc eu cel mai mult se afla si prefacatoria, sunt o gramada de persoane prefacute cel putin eu am dat peste o gramada.sunt o fire care cam zice pe sleau totul si mi se intampla adesea sa se supere lumea pe mn pentru ca spun adevarul deci nu pot sa inteleg. daca te cb cu o fata sau ai prieteni buni acestia iti spun mereu sa fi sincer cu ei cand esti sincer chiar prea sincer cu anumite chesti acestia se supara pe u deci care e frate logica ca eu si cred ca multi ca mn nu o mai inteleg. Am observat o gramada fete care prefer a avea alaturi un macho care le vrajeste pe scurt le spune lucruri frumoase care de obicei sunt minciuni sau exagerari decat un baiat normal sincer la locul lui. deci concluzia pe care o trag este ca foarte multe persoane se feresc de realitate fie prin minciuni fie prin a se feri de adevar... cum ar fi cand te intr o fata urata daca iti place de ea u normal ca nui vei spune fa esti urata eventual ii vei spune da esti simpatica si iarasi nui ok
Deci cel mai bine parerea mea e sa fim sinceri unul cu altul si sa nu ne mai suparam cand cineva ne spune adevarul cu sinceritate decat 10 prieteni mincinosi mai bn unul sincer si cu toate acestea sinceritatea poate duce la perfectionarea ta ca persoana. Poate gresesc eu acuma dar eu cel putin asta am observat la foarte multe persoane prefacatoria minciuna si barfa este dominanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu